Laminat Parke



Bildiğiniz ‘’ Ürün mü Marka mı ‘’ sorularını unutun!

 

Eğer rakibinizle aranızdaki tek anlamlı fark ürünlerinizin fiyatıysa kendinizi başarılı bir marka olarak adlandıramazsınız. Çünkü bir ürün, çok geniş bir içeriğe sahiptir. Sadece elle tutulur, somut şeyler değil; objeler, hizmetler, olaylar, insanlar, yerler, organizasyonlar, fikirler ve buna benzer pek çok kavramsal idealin birleşimidir.

 

Designfloor bu anlamda tüm idealist, gerçekçi fikirlerini yansıtabileceği bir atmosfer oluşturup üst düzey ürün ve üst düzey parke disiplinine odaklanıyor.

Bir ürünün sahip olması gereken özellikleri ayrıştırıp ürün disiplinini uyguluyor.

 

Designfloor,

Çekirdek ürün, somut ürün ve zenginleştirilmiş ürün dizaynında ilerliyor.

Çekirdek ürün ile ürünün ana fonksiyonlarına, ne işe yaradığına odaklanıyor.

Somut ürün ile renk, tasarım, marka algısı ve ambalaj gibi dizayn kolektiflerine odaklanıyor.

Genişletilmiş ürün ile garanti, bakım ve onarım, kurulum gibi ürünün değerini ölçümlemeye ve arttırmaya odaklanıyor.