Basın ve Haberler

100 bin metrekarelik dev parke anlaşması.

Designfloor, Başakşehir'de yapımı devam eden Evvel İstanbul ve Adım İstanbul projelerine 100 bin metrekarelik parke satışı gerçekleştirdi. Aslan Yapı Genel Müdürü Fatih Aslan, yapılan anlaşmadan dolayı memnuniyetini belirtirken, 2016 yılı için farklı projede çözüm ortağı olarak yer alacaklarını ve gerçekleştirilen anlaşmaların Designfloor'un pazar payını hızla artırdığını ifade etti.

 

Projelerde kullanılan ürünlerin tamamen doğa dostu olduğuna dikkat çeken Aslan Yapı, ürün özelliklerine vurgu yaptı; " Parkelerimiz ağaç dokusu ile insana hızır ve güven veren bir dokuda tasarlanmıştır. Ağaç dokusunu parkeye mühürleyen Designfloor her iki projenin de tüm konsepti ile uyumlu bir kontrast oluşturmuştur. Designfloor olarak 2016 yılı için anlaştığımız ve anlaşma aşamasında olduğumuz birçok proje bulunuyor. İnsana ve doğaya erdiği değer ile farkındalık yaratan Designfloor, büyük ve nitelikli projelerin, zemin kaplama alanında ilk tercihi olmaya devam edecektir."

 

Designfloor markası ile Evvel İstanbul ve Adım İstanbul gibi kaliteli ve nitelikli projelerde yer almaktan mutluluk duyduklarını ifade eden Aslan, "Evvel İstanbul ve Adım İstanbul Başakşehir'de gerçekleştirilen iki önemli ve değerli proje.

 

Hızla büyüyen Başakşehir bölgesinin değerlendmesinde ve nezih bir kimliğe kavuşmasında bu projelerin büyük etkisi olacağına inaniyorum. Desingfloor markasınla projelerde çözüm ortağı olarak yer alıyoruz. Konut mühendisliği alanında kreatif tasarımları ve sağlam yapıları ile kontrast bir deneyim sunan, ülke ekonomisine kattığı değerle, doğa ile dosy yapılarıyla yüksek bir vizyona sahip olan Evvel İstanbul ve Adım İstanbul projeleri ile yaptığımı işbirliğinin benzer projelerde de devam etmesini umuyoruz" dedi.

 

Designfloor olarak her iki projede sağlamlık, ergonomi kalite ve sürdürülebilirlik gibi reel bakış açılarını bir potada erttiklerini belirten Aslan, " Zengin ürün koleksiyonumuzu profesyonel şekilde mekanlara entegre ederek insan odaklı ve sağlıklı zemin dokuları oluşturduk" açıklamasında bulundu.


Designfloor Genel Müdürü Fatih Aslan, 

ARCHITECT@WORK izlenimlerini aktarıyor.

 

ARCHITECT@WORK’e katılma kararınızı belirleyen ne oldu?

ARCHITECT@WORK, bildiğiniz gibi öncesinde pek çok ülkede düzenlenmiş bir etkinlik. Bir fuar değil, tam anlamıyla bir “event” aslında. Yalnızca mimarların, karar verici mekanizmaların katıldığı nitelikli bir etkinlik bu; o nedenle katılmak istedik.

 

ARCHITECT@WORK’ü Türkiye’deki diğer fuarlarla karşılaştırdığınızda nasıl farklılıklar gözlemliyorsunuz?

Tamamen filtrelenmiş. Diğer fuarlara baktığımız zaman, nihai tüketici de geliyor, dekorasyoncu da geliyor… Belki nihai tüketici ile ilgilenirken bir mimarı kaçırıyorsunuz. Buraya gelen insanların tamamı ise sizin hedef kitlenizi oluşturuyor. Burada iki gün boyunca belki yüz kişi ile temasa geçersiniz ama yüzüyle de iş yaparsınız. Daha büyük fuarlarda ise o yüz kişiyi yoğunluktan dolayı yakalayamadığınız için on kişi ile yetinmek zorunda kalırsınız. O nedenle noktasal, iyi bir etkinlik. Ayrıca burada herkese standart bir sistem uygulanıyor. Mesela size metrekare üzerinden bir alan verilseydi çok garip işlere kalkışacak firmalar olacaktı: Üzerine kat çıkılmış, kafeye dönüştürülmüş abartılı stantlarla karşılaşacaktık. Ancak burada içeriye girdiğiniz andan itibaren hissedilen bir disiplin var, her şeyin bir düzeni var. Büyük ya da küçük ölçekli firmaların hepsi eşit alana sahipler ve mimarlar gezerken hepsini aynı kalıpta gördüğü için burada herkes bence amacına uygun şekilde stant kuruyor. Kalabalık ancak yeterince verimli olmayan fuarların aksine, benim gördüğüm kadarıyla, ARCHITECT@WORK mimarlarla buluşmak isteyen firmalar için tek alternatif ve bu etkinliği gelecek senelerde de desteklemeyi sürdüreceğimizi düşünüyorum.

 

Peki siz firmanıza ayrılan stant alanı içinde hangi ürünlerinizi ön plana çıkardınız?

Bildiğiniz gibi bu organizasyonda seçici bir komite var. Biz de burada yenilikçi ürünlerimizi; macar kesim, balıksırtı parkelerimizi, lamine üst segment parkelerimizi sunuyoruz. Zaten Türkiye genelinde bayileşmiş bir firmayız, 85-90 civarında bayimiz var. ARCHITECT@WORK, bizim açımızdan karar vericilere yani mimarlara ulaşmak anlamında önemli bir etkinlik oldu